sobota, 30 października 2021

No i już.

Przyjechaliśmy w czwartek wieczorem,  dziś latanina, cmentarz, sklepy, jutro tylko nałożyć emulsję ochronną na groby dziadków i  postawić kwiatki .

Zosia ma urodziny i chrzciny.  Jesteśmy zaproszeni , oczywiście od razu też prośby, a czy babcię możemy  przywieźć i odwieźć, a i tort do babci, bo tam te urodziny się odbędą.   Na 17, więc wieczór zleci , i  ani się oglądniemy a będzie po sobocie.

A jakie brudne okna! Może umyję w przyszłym tygodniu. 

Młodsza czeka na montaż zabudowy kuchennej ,  jak w końcu nastapi ten szczęśliwy dzień, bo ciagle termin sie przesuwa,  to się przeprowadzą do swojego domu.  Mamy do nich pojechać, no ale musimy ustalić kiedy.  To będzie podróż łączona, bo najpierw zahaczamy o Bytom.   Takie są plany, a co z nich wyjdzie to się okaże. 


16 komentarzy:

  1. Czyli na powitanie zamieszanie😀. Zastanawiające, że tylko kotunie od razuprzystąpil6 do czynności wypoczynkowych. No nic, przyjdzie pora oddechu i dla Was. Witaj😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo koty wiedzą, co w życiu jest ważne. :-)

      Usuń
    2. Tak, ale to zamieszanie bylo wiadome. Łapiemy chwile , łapiemy, zmiana klimatu też daje popalić.

      Usuń
    3. W koncu koty mają 6 zmysł, zmysł wygody!

      Usuń
  2. Doro, to szydełkiem na poduchach to narzuta czy taka "poszwa" na nie? Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzuta z kwadratow, ażurowa bez podszewki, sama dzierganka, za kilka zl. upolowana kiedyś w ciuchlandzie. Mam trzy roznej wielkosci.

      Usuń
  3. Kotusie najcudniejsze jak zawsze i najmądrzejsze 😺 😺

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze wracać w swoje kąty, kotki odpoczywają, balujcie na chrzcino-urodzinach,udanej imprezki. Szybko mlodsza zbudowała dom, teraz urządzanie, fajnie, że wybieracie się tam.Milego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki , niedawno wrocilismy, tort smaczny, imprezka to duze slowo, bo skromnie, tylko my ,rodzice malej i ciotka,czyli prababcia dziecka, tort i herbata.

      Usuń
  5. Kiedyś miałam taką narzutę, robiłam na szydełku kwadraty, potem łączyłam i tak jak u Ciebie podobnie służyła za narzutę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty, ja jak widać leniwa do takixh robotek dużych, no i wloczka droga, wiec gdybym miala kupić w sklepie i robić, to wyszloby ho,ho, drogo, wiec chwala ciuchlandom 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty to koty. Z jednego domu przyjechały do drugiego i już ;)
    Ludzie niech ganiają, a królewiątka ... jak widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko, dokladnie tak, im sie nalezy po trudach podroży, i proszę nie przsszkadzać, tu się odpoczywa i kontempluje

      Usuń
  8. Na fotce ulubione zajęcie kotów :)
    A ja mam trzeciego kota :) Pojawił się u nas w wieku około 8 tygodni. Zobaczyłyśmy z Młodą informację, że poszukiwane są domy dla 4 podrzutków. Zadzwoniłam, przeszłam weryfikację ;) (opiekunka zadała kilka pytań dotyczących przyszłości kotka i wszystkie moje odpowiedzi ją zadowoliły), pojechałyśmy po czarnego kotka... i wróciłyśmy do domu z jasnoszarym. Ten kotek wybrał moją córkę, wszedł jej na kolana i zasnął na nich :) Mamy najbardziej miziastego kota na świecie :D. Śpi ze mną, żąda natarczywie głaskania, szczególnie natarczywy jest w nocy ;) Właściwie bez przerwy mruczy, bardzo głośno :)
    Pozdrawiam :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń