piątek, 10 grudnia 2021

Pudło

 odnalezione na strychu 😃


26 komentarzy:

  1. Nie darowalas i jak znam życie od razu Ci się ulżyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli diabeł się zmył, skoro przedtem ogonem nakrył 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo ja bylam bardziej dociekliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrzmiało jak "Rękopis znaleziony w Saragossie". Ja niektórych ozdób szukam od czasu przeprowadzki. Bezskutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izydoru, bardzo dobrze schowałaś😃
      Najgorzej jesli sie ma wiwle miwjsc do dyspozycji, chce uporzadkować rzeczy, ale nie moge,jesli trwa wieczny remont, do tego dochodzi jeszcze strych, z ktorego trzeba wyrzucic jeszcze wiele rzeczy.

      Usuń
  5. Hura :)) Czyli wcześniej diabeł ogonem nakrył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prawdzie widzialam to pudlo, ale macanie bylo pobiezne, myślalam, że to jakieś inne rupietki.

      Usuń
    2. Tak to bywa czasem, że się patrzy w dane miejsce, a jakoś nie widzi :) Ozdoby się znalazły i Święta uratowane ;)

      Usuń
  6. A moje kalosze z dubeltowym ociepleniem pewnie wywędrowały na Marsa. Nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudła trza opisywać (i to z 4 stron) - np.zlikwidowa ć po 2021 r. albo nigdy nie wyrzucać (w pracy napisałem na jakimś nie wyrzucać bo w dziób(ek) - nie wyrzucili ale grzebali co tam ciekawego ;-)

    To pisałem ja - andy - stary chomik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się, poprawilam się i z kazdej strony pudlo ma oznaczenia.
    ...

    Ha,ha,no jak nie zajrzeć do tak ciekawie opisanego pudła😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, jak napisałem 'nigdy nie wyrzucać' (baaaardzo ważne papiery) to też ktoś zajrzał. Muszę napisać kiedyś 'stare śrubki umarła elektronika' to może nie zajarzą

      Usuń
    2. Ależ zajrzą, no cos Ty😃

      Usuń
    3. Chyba nie, młodzież nie lubi staroci, nooowe tak, poza tym jak nie można naprawić kliknięciem myszki to mało co potrafią... To co napisać? Stare projekty - wyrzucić w 2050 r.? ;-)

      Usuń
    4. No skoro tak, to nie wiem, moze ze tylko dla 50 + 😃😃😃😃

      Usuń