niedziela, 21 sierpnia 2022

Sobota i niedziela.

W oczekiwaniu na deszcz , zmeczeniu dusznym , wilgotnym powietrzem, nie wybraliśmy sie na żadną wycieczkę, za to zwiedziliśmy nasze miejskie muzeum. Ja tam bywam raz na jakiś czas, ale J .nie był od lat. Muzeum jest po remoncie, jeszcze nie jest gotowa sala ze szkłem , ale reszta tak.  Nie jest to duże muzeum z mnostwem eksponatów, ale warto je odwiedzić.










W czarnej sali stoi konfesjonał, nie zdążylam zrobić zdjęcia jak J. tam usiadł, dałam mu szansę na  wyznania grzeszków, jednak skubaniutki  milczał! 






Wieczorem się rozpadało i z małymi przerwami  pada nadal.

No to  szybki spacer w deszczu 























29 komentarzy:

  1. Ojeju ,ale szczury wypatrzyłaś, wstrętne są. A u mnie sucho ,czekamy na deszcz,byliśmy trochę na dożynkach w sąsiedniej gminie,wnuczjavmuala występ, potem do młodszej, bo byli z zięcia strony i tak zleciała niedziela. Kolano mnie zaczęło boleć i nie wiem skąd to .

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest rodzinka nutrii, niuńki takie fajne.
    Może kolano na zmianę pogody Cię rozbolało. U nas odwolane imprezy na zewnątrz. Nadal pada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zegary, u moich dziadków był taki duży, stojący i dziadek zawsze go nakręcał o siódmej rano budząc nas w czasie wakacji :) Zdjęcia w deszczu mają swój urok, a białą półeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj dziadek z kolei ciagle naprawial jeden z zegarow wiszacych😃 Mieliśmy ich trzy.

      Usuń
    2. Na polce powiesilam chmiel, w wodzie wygladalby lepiej, chcislam ususzyć, nie iwem cyzro dobry pomysl, moze za mokry, bo srednio wyglada, ale sie suszy.

      Usuń
    3. Ususzony też ładnie będzie wyglądał.

      Usuń
  4. U mnie też kropelka nawet do tej pory nie spadła, nadal czekamy .

    OdpowiedzUsuń

  5. Fajna kolekcja zegarów. Niedawno u zegarmistrza dowiedziałam się, że mechanizmy zegarów, tych mechanicznych, należy czyścic co 5 lat. Akurat facet przyniósł sam mechanizm do czyszczenia. Wycenili mu tą usługę na 800 zł. Cena podyktowana była tym że zegar był już 10 lat nie konserwowany i niektóre części się już "wyrobiły". Po konserwacji mieli mu ten mechanizm wmontować do zegara i wyregulować.
    Kiedyś też przynosiłam chmiel ze spacerów, płot wodociągów był nim obrośnięty, robili nowe ogrodzenie i zlikwidowali chmiel.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurka, to facet zabuliiii! Chmiel jest bardzo dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ładnie zasycha, piękną przyrodniczą kolekcję sobie zgromadziłaś, chmiel do niej świetnie pasuje :)
      Komoda w poprzednim poście, superowska, ta nadstaweczka niezwykle do niej pasuje!

      Usuń
    2. No wlasnie kiedys mi ladnie zasychal, a teraz jakos tak niezbyt.
      Dzieki, przyzwyczajam sie do komódki. Jak ze wszystkim co nowe, trzeba oswoich, law nardzo sie cieszę, że jest.

      Usuń
  7. Twoje zdjęcia jak zwykle rewelacyjne. Jakiś czas nie zaglądałam, bo miałam trudny czas.Teraz może zacznę czytać regularnie (taki mam zamiar :) ) Moja czternastolatka zdecydowała się na odejście z zespołu. Szkoda, bo tańczy większość życia ( 9 lat), ale ma już dość. Uwielbia taniec, ale nie chce wciąż słyszeć, że jest beznadziejna (trenerka tak je "motywuje" :/ , nawet kiedy zdobyły mistrzostwo Polski powiedziała im, że jury się na pewno pomyliło, bo nie powinny dostać żadnego medalu....) Moje koty (aktualnie trzy ;) ) nawet nieźle się dogadują :)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześc Kingo😃 Cieszę sie, że zaglądasz. Przytulam serdecznie.
    Glupia baba, dlaczego nie interweniujecie, innym rodzicom sie to podoba taka motywacja? Nastolatki sa szczegolnie wrażliwe, no i to juz ten etap, ze dokonują wyborów. Może jakąś inną grupę i trenerkę znajdzie, jesli zechce nadal tanczyć?
    3 koty,no,no 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzicom wiele rzeczy się nie podoba (np. stroje, gdzie dziewczynki więcej odsłaniają niż zasłaniają), ale z tą panią nie ma dyskusji. Prowadzi ten zespół od 30 lat. Zawsze w ten sposób. Kiedy ktoś rezygnuje, pozostałe dzieci słuchają długo, jaka to niewdzięczna, samolubna osoba. Ostatnio odszedł chłopiec, o którym opowiadała, że przez tyle lat nie musiał za nic płacić i jest niewdzięcznikiem.... Niestety w okolicy nie ma innych zespołów, a zajęcia taneczne oferowane są na dużo niższym poziomie. Młoda nie chce jak mówi "uwsteczniać się", uważa, że niczego się tam nie nauczy. Na wożenie jej około 100 km na zajęcia nie zdecyduję się, bo nie zawsze miałabym na to czas, a poza tym w tym roku kończy podstawówkę i musi skupić się na ocenach i egzaminie.
      Kinga

      Usuń
    2. Tak, pisalas juz kiedyś, ze babsko tskie jest , ale teraz eodice bardziej sá wyczuleni na komfort psychiczny dziecka, wiec myslalam, ze może cos sie zmieniło. No co sa priorytety, egzamin i oceny, ale wiesz jak tenic jest jej pasją to bedzie dązyć do mozliwości kontynuacji.,,zobaczycie .

      Usuń
  9. Piękna kolekcja zegarów! Lubię muzea, ale tu jakoś nie bardzo mi się chce jeździć do nich. We Wro po prostu szłam na spacer parę minut albo najwyżej pół godziny i już.
    Chmiel lubie i ja. Pojawił się u mnie nie wiadomo skąd i jest winowajcą w związku z wyrwaniem rury spustowej z kosza rynny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam. U mnie rura spustowa też się odczepiła, bez tego, żeby chmiel jej pomógł.
      Byłam przekonana, że to tłuste szczury. 😊

      Usuń
    2. No popatrz, taki chmiel , a tak nabroił! Co z naprawą rury?

      Usuń
    3. Sliczne nutrie, myślalam, że przeniosa się w lepsze miejsce, gdzies gdzie nie ma tak wysokiej wody , bo zalalo im trochę miejsca na odpoczywanie i jedzenie( ludzie im rzucsją warzywa i jarzyny).No ale jakos tam nadal są.

      Usuń
  10. Zajrzałam dziś do internetów by odzipnąć.Wczoraj myłam okna wew salonie, dziś w bibliotece,jestem mokra od tej parówki.Niewiele u nas popadało,słyszałam szum deszczu w nocy a teraz lazur i słońce.
    To nutrie,jak doczytałam;) Tak na dziko se żyją?
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale gdzie to muzeum ? w Polsce czy w Niemczech? Cudne eksponaty, pare sztuk mam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muzeum wymięka przy Twoich wnętrzach. Ciekawsza mi się wydaje biała półka i apartamenty z poprzedniego posta. Faaaajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃😃Dzięki Romanko, odzyskalaś łączność.

      Usuń
  13. Doruś ja w sprawie Rysia, cóś wiadomo? Tyż jestem fanką białej półki. :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. No coż trzeba kotom zmienic karmę suchą koniecznie,, na taka bialkiem ponizej 40 procent, rysiulek dostal tez lek, wolalabym podawac go bedac w PL, i kontrolować co i jak , a nie podawac mu w icemno tam, a jak sie cos zacznie dziac nie tak? No jest problem i to duzy, wszystkie karmy maja jod w skladzie, jedne ciut mniej drugie ciut wecej, hilla nie podawac. Tak wiec kurwica mnie bierze i martiwe sie i w ogole.

    OdpowiedzUsuń