czwartek, 17 listopada 2022

Przed





I po







Na razie pałacowy prezentuje się tak, pewnie jeszcze coś  się kiedyś poprzestawia . Konsola wędruje, tak na prawdę, to chciałabym ją mieć w przedpokoju  z wiszącym nad nią lustrem, lub w łazience i na niej umywalkę, ale o ile pomysł z przedpokojem ok, to już w lazience nie wiem czy by przeszło.




Czekają nieoprawione obrazy, które sobie J.zakupił. Półka na kwiaty, którą trzeba zrobić,  kwiaty już czekają  na konfesjonale , może biurko, czy kwadratowy stolik, może jakis dywan na podłodze, a i mamy przeciez takie fotrle na strychu,ktore też są do odnowienia, mozliwe że się przydadzą.  No i tyle. 
Na razie J. po pracowitym urlopie w domu, jedzie odpoczywać (od domu i ode mnie),  do pracy. Bedzie miał kolegów do pogadania, a miesiąc zleci migusiem. Odpoczynek od siebie nawzajem dobrze nam zrobi.


 

33 komentarze:

  1. Wow Dora, świetna ta witrynka, rzeczywiście przyćmiła urodą konsolę.Trzeba by konsolę wyeksponować w innym miejscu, bo trochę zginęła w kącie. I doborowe szyby w witrynce, to oryginalne?Elegancko wszystko wygląda, przypominają włoski styl mebli,który bardzo lubię.
    Akurat oglądam 2 sezon "Białego lotosu" i akcja właśnie rozgrywa się na Sycylii, taka groteska o wymaganiach bogaczy w luksusowych kurortach,ale wnętrza piękne;)
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, troszku nie pasi ta konsolka, zawsze ja widzialam w innym miejscu a nie w pokoju, ale jak już znieslismy ze strychu , to została, bo i tak w pokoju bylo pusto.
    Szybki konfesjonału oryginalne jak i cala reszta. Nie wiem co to za mebel, nie ma zadnych oznaczeń, nie znam się. Mogla to być jakas biblioteczka, skoro drewniane półki.
    Seriwl znam, mam ze dwa odc.do konca 1 sezonu.


    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, wyobraz sobie, że zaczelam szukać takich witryn, biblioteczek, i wynalazlam podobna,ale wiekszą, ten styl, tam sa szyby krysztalowe, cale. Tak wiec moze ktos tu cos tam przerabial. Jednak nie ma informacji o wieku tego mwbla,,procz lakonicznego,,z ubieglego wieku".

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to wszystko jest, konsolka super, zawsze chciałam mieć konsolkę albo sekretarzyk, tylko z miejscem krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekretarzyk lub biurko dobra rzecz, konsolka sie trafiła w prezencie od szefostwa, znaczy się chcieli wyrzucić, to sie J .zapytal,czy może wziąć .

      Usuń
  5. Piękny mebel! A kot jaki piękny na fotelu, ach!😻

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny mebel, ten konfesjonał. Tylko się tam nie spowiadaj, nigdy nie wiadomo. Przypomniał mi się Jarząbek, jak śpiewał do szafy. Wszystko piękne, i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, ślepa komenda ze mnie; kota nie widziałam! Ale późno już było ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ładne, odnowione i wygląda jak nowe .Kotek maly ożył, diagnoza nietrafna i dobrze. Nie noże się nauczyć do kuwety załatwiać się za każdym razem, tylko i w korytarzu i w kąciku gdzieś. Żwir zmieniony inny kupiony i nadal nie idzie, zobaczymy co dalej .Wnuczka jest rozczarowana ,bo jest duży i od maleństwa wiedział, gdzie ma iść, a tu klapa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufffff, jak dobrze, że odzył, ale klopot z ta kuwetą, moze postswcie dwie kuwety i tam gdzie sie zalatwia, moze szuka bardziej intymnego miejsca?

    OdpowiedzUsuń
  10. Są 2 kuwety ,dla starszego i małego, tak, że na warunki.Jest to brytyjski kotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki, żeby się predko nauczyl korzystania, cos tam mu nie pasuje, moze wlasnie miejsce.

      Usuń
    2. Mi tak jeden robił na przedpokoju i od kiedy stoi tam kuweta to jest spokój.

      Usuń
    3. No własnie, muszą pokombinować, żeby bylo ok.

      Usuń
  11. Zawsze sie zachwycam zdjeciami Twoich mebli. Sa naprawde sliczne i wiedza o tym, ze sami odnawiacie dodaje im uroku. Podobaja mi sie stare meble z tym, ze "u kogos" bo one w zaden sposob nie pasuja do ani mojego wystroju ani mojej osobowosci:)))
    U mnie ma byc wszystko proste i latwe w uzyciu IKEA to chyba ktos wymyslil dla takich jak ja:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam komentarz i poszedl w niebyt. Star, no i fajnie, najwazniejsze to wiedziec co soe lubi i podoba😃 Mnie sie tak wiele styli podoba,,no a wyszlo jak wyszlo, to jest upierdliwe,bo jak sie cos chce to trzeba szukać, a zwykle sklepy meblowe w ogole nas nie kręcą😃
      Starocie maja duszę, historie, no niestety nie znam jej,ale i tak mam szacun,bo wiele przeszły, mogę z nimi rozmawiać...ha,ha.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Statusy, to dokładnie tak jak ja. Mogę się pod Twoimi słowami podpisać obiema ręcami 😁😉

      Usuń
    4. *Stardust - słowniczek zadziałał 😉

      Usuń
  12. piękny pokój, mi też podobają się takie wnętrza ale sama tak jak Star wolę styl z ikea, raz że w bloku to taki pałacowy styl to byłaby groteska a dwa muszę mieć funkcjonalne i pojemne bo salony takie wielkie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  13. Do blokowego bardziej pasują rozne gadzety i jakies odnowione cudnie meble z lat 60, lub bogo, itp.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te Wasze przed i po. Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieustająco podziwiam. I rezultat i zdolności w rękach do tworzenia, naprawiania, restaurowania itp., i jeszcze pomysłów :) Musiałam się wrócić kota poszukać, hi hi, maskuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne meble,piękne mieszkanie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, mła podziwia. Mła to teraz nawet z głupim sprzątaniem jest w lesie a tu renowacje odchodzą.8-O

    OdpowiedzUsuń