niedziela, 1 stycznia 2023

Był

 wypad, ale nie taki jak lubię, i nie tam , gdzie lubię,  to tylko dwa zdjęcia 


Ciepło, pod gorkę, błocko, widoki średnie, nic ciekawego, buki, suche trawy.  Okolice Kłodzkiej Góry. Droga powrotna trasą dla rowerów, wiec bardziej wyboista, zakretasy,,wiec trochę na skróty, nawet tych 10 tys krokow nie wychodzilismy, a prawa stopa rozbolala od wygibasów.  Tlumaczyłam sobie, że nic to, ok,  wysiłek fizyczny, świeże powietrze itd. , zaliczone, ale ogolnie nie jestem zadowolona i już.


10 komentarzy:

  1. O, u nas nie było tak słonecznie, ale było bardzo ciepło. Córka biegała (dwa kluby zorganizowały sobie bieg koleżeński), a ja obeszłam dookoła jezioro. Jezioro Długie. Było tak ciepło, że choć miałam lekką kurteczkę, to po kilkudziesięciu metrach musiałam ją rozpiąć.
    Szkoda, że jesteś niezadowolona z wypadu, bo poczucie satysfakcji dużo daje, sama to zresztą na pewno wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas bylo słonecznie i doszlo do 13 st. Powiem tak, umordowalam się i nie czułam radosci i przyjemnosci.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że kolejny spacer będzie bardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybrzydzaj, piękny trakt. I w ogóle okoliczności przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz ale sie usmialam, bo nie dosc, ze wypad nie taki jak bys chciala to sie jeszcze ukaralas tylko dwoma zdjeciami:))) no tak mi wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa zdjecia, bo nie znalazlam weny, wszedzie tak samo,buki, buki, buki . 😃

      Usuń
  5. U nas jelitówka zaatakowała, więc też niezadowolenie meh

    OdpowiedzUsuń