piątek, 28 kwietnia 2023

Całkiem

 przyzwoicie poszła robota z przedpokojem, nie spodziewałam sie, że uda się go przed wyjazdem na że pomalować.  Chciałam sufit na biało, ale szefu się zbuntował, no dobra nie upierałam się. Tak się napracował, że niech mu będzie.  Zostaną nam tylko drzwi do przemalowania, położenie listw przypodłogowych, zrobienie obudowy do kaloryfera, oraz  ogólna kosmetyka i dopieszczanie.  

W trakcie malowania dowcip sytuacyjny nam sie urodził. 

Na pytanie - jaki kolor macie w przedpokoju?

Odpowiedź brzmi -  przejściowy😃

Kupiliśmy trzy próbki, jednak ten kolor, który wpadł w oko J. był tym najwłaściwszym. Dulux ambiance- trendy blue. 

Ładnie pracuje pod wpływem światła, promieni słońca. Raz wydaje się szarawy, raz jasny delikatnie niebieski. Taki pomiedzy, czyli przejściowy😃

Co przechodzimy, mówimy, o  jak  pięknie😃

Dodam zdjęcia, ale na nich wcale nie widać  jak to jest w rzeczywistosci.

Po latach, mamy normalne ściany, a nie tapetowy baranek.




11 komentarzy:

  1. Super to wyglada, a kolor "przejsciowy" bardzo pasuje. Dawno temu malowalismy mieszkanie i nie pamietam juz jakim cudem kupilismy kolor, ktory na scianach wygladal mowiac delikatnie dziwnie. Wspanialy zapytal mnie jaki to kolor. Na co ja odpowiedzialam "sraczko-tabaczko-kanarkowy" tyle, ze za Chiny nie potrafilam tego przetlumaczyc na angielski, a on nie mial ochoty uczyc sie polskiego. I tak zostalo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,ha. Kiedyś samemu mieszało się pigment z białą farbą i czsem uzyskiwalo sie ciekawy odcień.
    Są też mieszalnie farb i mozna zamowić sobie jaki chcesz, ale my wybieramy w sklepie gotową farbę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotu się kolor podoba ale czy listwa nie będzie mu przeszkadzać w wylegiwaniu i przytulaniu do ściany? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło, i grunt,że wam się podoba .Kiedy planujecie wyjazd ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda :)
    Mój młody miał błękitny i mu domalowałam góry i dokleilam planety i mieszka na księżycu 😆

    OdpowiedzUsuń
  6. To "o jak pięknie" jest powodem do dumy. Rzeczywiście jest pięknie😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie wyszlo, u nas tez na ogol kolory sa przejsciowe, w 90% bialo, bo ja najpierw na bialo, a potem mysle czyby nie dac koloru:)... i ten okres przejsciowy trwa od malowania do malowania i jakos nigdy zaden mi nie pasuje, z wyjatkiem sypialni, ktora ma az dwie sciany w lekkim pastelu:)) Za to moge dodac kazdy inny kolor do wystroju, bo do bialego tla pasuje wszystko :)) Macie piekny duzy metraz i mozecie poszalec z kolorystyka 👌Kitty

    OdpowiedzUsuń
  8. Kitty, nie chcemy szaleć, w 3 pokojaxh mamy odcienie szarosci, bardzo fsjny to kolor, bo nie bialy i nie kolorowy , wycisza i uspokaja. Kolory byłe przez te wszystkie lata różniste, wiec mamy przesyt.

    OdpowiedzUsuń