środa, 7 czerwca 2023

Czerwiec









Powoli przycinam bukszpany, jeszcze 16 sztuk .




9 komentarzy:

  1. Moje bukszpany zżarła zaraza i wykopałam wszystkie. Jakie cudne są kwiaty czerwcowe! Piwonie kocham miłością dozgonną 😃 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobną są sposoby na pozbycie się cmy bukszpanowej.Tu zadna cma się nie tyka , co roku je formuję, i tak sobie rosną calkiem przyzwoicie.

      Usuń
  2. Ale ładne kule tworzysz!,jest co robić. A dziś świętujecie?-Boże Ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tu nie ma dnia wolnego, chociaz ja zrobilam sobie jednak odpoczynek i siedze w domu.

      Usuń
    2. Super,odpoczywajcie ,u nas ochłodziło się, wczoraj było gorąco i polewilam trochę w warzywach ,resztę jutro może, niby nie ma dużego chwastu, co trochę idę i wyrywam ,bo potem ciężko by było.

      Usuń
  3. Tu sucho, bardzo twarda ziemia, dawno nie padało, to i chwasty kiepsko rosną, na razie zrobilam co trzeba, i juz nie mam nawału zajęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mojego brata też bukszpany poszły w piz,,u, nie wiem co to za zaraza ale była, wyrwał wszystko w cholerę, Zobaczymy czy to cos pomoże bo obok w ogrodzie zostały, najważniejsze ze te liście laurowe żyjo, na listopada są poczebne, dużo zdrowia Dorciu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskam kochana, i Ty się trzymaj w pionie😘 Bukszpany atakuje ćma bukszpanowa, ale podobno juz cos jest by ja odstraszyć. Tu z kolei jest inny szkodnik , namiotnik trzmieliniaczek, wlasnie teraz tworzy ,,pajeczyny" , wyglada to jak ozdoba na Haloween, najczesciej atakuje trzmieliny, ale moze sie przenieść i na inne drzewka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widuje takie pajęczyny, kojarzyłam że to nie jest dobre, ale nie znałam nazwy.
    Odwalasz tam naprawdę kawał dobrej roboty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń