czwartek, 15 czerwca 2023

Szybko

 leci ten czerwiec. Nie wiadomo kiedy już połowa, czyli za miesiac do domu! 😃

Ciagle czekamy na deszcz, codziennie podlewamy. Wystawiłam wodę ptakom w kilku  miejscach, ale nie zauważyłam czy korzystają.

Kilka dni odpoczywałam , ale  w tym czasie roslinność nie próżnowała, wiec mam co robić.  No i dalej w te bukszpany , nie chcę się zaorać, bo ręce  bolą od trzymania sprzętu, mimo że leciutki, no ale trzeba naciskać, a i formowanie  wymaga wygibasów. 

Cudnie kwitną róże. Ptactwo świergoli, a bzykacze wszelakie bzykają, i uwijają się przy kwieciu.

Psy śpią. Odsapnęłam idę dalej ciachać .











13 komentarzy:

  1. U nas wreszcie trochę popadało, bardzo mnie to cieszy, bo jeszcze nawet nie ma lata, a już susza jest okrutna, więc co będzie dalej :///
    Pokazałaś przepiękne widoki, tak kwieciście i bujnie <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po suszy przyjdzie w koncu deszcz, więc nie bedzie tak źle. Czerwiec wlasnie taki jest bujny i kwiecisty, ale i pracy sporo.
      Pozdrawiam, dawno do Ciebie nnie zagladalam, pewnie cudnie w Twoim ogrodzie , serdecznosci!

      Usuń
  2. Prawda, czas leci. Aż mnie to złości, coś niemożliwego, najfajniejsza pora roku robi ziiiuuuu! No ale za to dom dla Ciebie już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionej pory roku, każda ma swoje plusy i minusy😃 Do domu na miesiąc i znów tu. J.planuje malować drzwi od strony przedpokoju, czeka też koszenie na wiosce, no ale moze troche czasu na polegiwanie w pieleszach odpoczynek sie znajdzie😃

      Usuń
  3. Fajny ten ogród, ciekawam jak często właściciele z niego korzystają, mam na myśli rekreację. Na przykład przyjmują gości, byczą się na leżaczkach i tym podobne :)
    Kwiecie na ostatnim zdjęciu to lilia czy liliowiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilia. Czasem przyjmują gosci, przyjezdza rodzina, jak cieplo siedzą na krzeselkach, przy stolach na tarasach,

      Usuń
  4. Ślicznościowy ten ogród i zdjęcia Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę niespójny ten ogród, kiedys podczas budowy domu byl zatrudniony fachowiec ,ktory zaprojektowal co i jak i gdzie, ale szef lubi dosadzać, przerabiać, wiec juz nieco się zmieniło.

      Usuń
  5. Piękne kule uformowalas, u nas wczoraj trochę popadało,bo sucho się robiło. Wszystko bujnie rośnie, chwasty też. Ciągle jest coś do zrobienia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w koncu i ru popada i nawodni ziemię.

      Usuń
  6. Tak jak nie lubię pracy w ogrodzie, grzebania w ziemi itp. to przycinać lubię. Bo efekty widać od razu tu i teraz. Piękne te kule.
    Też mnie zastanawia czy właściciel ogrodu z niego korzysta czy tylko go ma 😉😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę korzystają😃

      Usuń
    2. Ja lubię, ale i efekty również. Cieszą posadzone rosliny, czy uporzadkowana rabata.

      Usuń