wtorek, 1 sierpnia 2023

Kurdesierpień,

pomyślałam, jeszcze nie otwierając oczu. Naciągnęłam kołdrę na uszy, chcąc odciąć się od dochodzących odgłosów,  może jeszcze uda się przysnąć, ale gdzież tam. 
Kotek Robinek dopominał się o napełnienie miseczki. Obudź się, no obudź, eeee nooo , widzę, że nie śpisz, to wstawaj, no już, nudzi mi sie, a może głodny  jestem, kuwetę trzeba wyczyscić!
I tak  oto przed 8 zwlekłam się z łóżka.  Kotek Rysiulek przeciągnął się na fotelu i też  uznał, że skoro tak, to i on wstanie. Zaczynamy dzień!



Wiatr, pochmurno, ma się na deszcz, ale panowie kosiarze dzisiaj przyjechali  kosić nasze łąki.  Uffff, nareszcie. 

..

Zabraliśmy się za stolarkę od strony przedpokoju. Niby to tylko zmatowić, pomalować farbą podkładową, później  końcową i już.
No ale nie idzie tak gładko, jak się mówi. Na razie gotowe są drzwi od wc.
 Dzisiaj na warsztat poszły drzwi kuchenne,




W swietle nie widać, ale malujemy na biało.

Ku pamieci 




15 komentarzy:

  1. Koty mają rację 🐱🐱 Pełna miseczka, przytulanki, a ludzie niech sobie robią co chcą, byle o koty dbali 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrze na te Wasze poczynania w odnawianiu i niezmiennie podziwiam. Oraz przy okazji mysle o tym moim mieszkaniu, ktore tez mi idzie jak krew z nosa. Jak ja nie cierpie wszelkich remontow to tylko ja wiem.
    No ale jak to mowia "wyzej dupy nie podskoczysz" wiec przyszlo mi sie z tym zmierzyc i staram sie wziac byka za rogi. Problem w tym, ze trzeba zsynchronizowac fachowcow z portfelem 🤣🤣🤣 bo nie chce ruszac "zelaznych" oszczednosci, jak do tego dodac inne niezalezne ode mnie utrudnienia to juz w ogole mi sie myslec o tym nie chce a co dopiero robic.
    Ale tym postem przypomnialas mi, ze musze zadzwonic do kolejnego fachmana, co wlasnie uczynilam, zostawiajac wiadomosc, bo oczywista oni nigdy nie odbieraja telefonu. Taka ichna uroda.
    OK jeden odbiera, ale on tu juz jest u mnie w przelotach prawie rok wiec chyba dorobilam sie statusu waznosci 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz trudniej jest, ale jak się zaczęło trzeba dokończyć. Na fachowców nas nie stać.

      Usuń
    2. To prawda, fachowcy sa cholerycznie drodzy u nas tez. Moj kontraktor liczy sobie 65 dolarow na godzine a pracuje sam wiec tych godzin jest od groma albo i jeszcze wiecej. Z drugiej strony jest bardzo rzetelny, dokladny, uczciwy - moge mu dac klucz do tego mieszkania i isc w cholere majac pewnosc, ze nie czekaja mnie zadne niespodzianki po powrocie. A to jest bardzo wazne.

      Usuń
  3. Będzie pięknie, dopieszczacie konkretnie wszystko, no i będzie efekt końcowy, miło się odpoczywa w takim mieszkaniu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Irenko, zmęczenie materiału, tyle czasu to juz trwa, i jeszcze tak dużo do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powoli, ale dokładnie, kroczek po kroczku byle do przodu.
    Efekty super! Będzie Pani zadowolona 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiedzmy, bo to malowanie to jednak półśrodek, i widać, że to stare poniszczone drzwi, ale trudno, trzeba z tym żyć😃

      Usuń
    2. Ale pięknie wychodzi, to pociecha.

      Usuń
    3. może i stare, może i podniszczone ale z historią ;-)
      co do fachowców, to jest ich coraz mniej a i tak czasem jeszcze trzeba po nich poprawiać ;-)
      ja tam lubię swoimy rencyma w swoim domu, raz, że taniej dwa że jaka satysfakcja ;-)

      Usuń
    4. I tego się trzymajmy. Niestety , zrobilam sobie kuku i jestem do niczego.

      Usuń
  6. Loving your unique perspective! You always bring a fresh twist to the conversation.
    For website development company in Delhi Visit:- https://www.artattackk.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great insights! 🌟 How about considering the role of adaptability in overcoming challenges? 💪
    Visit: For website development company in Delhi Visit:- https://www.artattackk.com/

    OdpowiedzUsuń