środa, 21 lutego 2024

Tam i z powrotem




























 Wydreptałam 8,176  kroków.

23 komentarze:

  1. no szacun za kroki ale gdzie to ? podoba mi się 9 fotka .
    Zaliczyłam podium ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, medal z ziemniaka😃 To moje miasto. Żeby dojść do niektorych sklepów dreptam do gory, pozniej sxhodze i tym sposobem zaliczam ok 10 tys krokow, zalezy jak daleko idę. Zdjecia ze starowki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoje miasto. Też załapałam się na podjuma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne miasto. Tylko zawsze mysle, ze przerazliwie puste??
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się omijać ludzi przy robieniu zdjęć, bo tez i te osoby nie zyczylyby sobie, żeby zaistniec na cudzym zdjeciu, mysle o tym , wczoraj sporo się kręcilo, ale np. schodzili z kadru , jak i ja to tobię kiedy ktos cos fotografuje😃 Zalezy tez o jakiej porze chodzę, bywa ,że jest pusto, lub niemal pusto.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia i miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia ku pamieci, ale glownie dla kolezanki, która kiedys tu mieszkała i czasem lubi powspominać dawne kąty.

      Usuń
    2. Przypomina mi się Opole, w którym mieszkałam przez 7 lat podstawówki.

      Usuń
  6. Pięknie, trochę się nachodzilaś,pozdrawiam Dorciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czesto tak chodzę, ale bywaja i krotsze dystanse.
      Pozdrawiam, czujesz juz wiosne, prace w ogrodzie , jakies wysiewy , prace porzadkowe zaczęlaś?

      Usuń
  7. Nie robię narazie, bo mokro i zimno, dziś na chwilę weszłam do ogródka to jakioś z nosa cieknie ,ziąb i tyle narobiłam....popatrzyłam się. U mnie to zawsze później wiosna przychodzi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, u nas też mokro i zimno, bez czapki ani rusz.

      Usuń
  8. Ładna pogoda na zdjęcia :) I gratuluję liczby kroków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym posiadala samozaparcie, chodzilabym tyle codziennie, ale nie zawsze mi sie chce, bywa mniej a bywa więcej.

      Usuń
  9. Rzeczywiście, ładne to Twoje miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze pisząc, to widoczki z mojego powrotu z zakupów do domu, nie skupialam sie na kamienicach,bramach, detalach.

      Usuń
  10. Tu mła, z zalogowania nici. Miasto bardzo ładne, sama bym podreptała po takiej starówce. :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. No popacz, a teraz się moja kulka pojawiła. bloggera rozumem nie zrozumisz.

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie Kłodzkowato mi to wyglądało (te Nepomuceny i ta trasa podziemna tym bardziejże doro unikałaś oklepanego mostu i kamienicy z wilkiem tudzież rynku i twierdzy)...

    OdpowiedzUsuń