poniedziałek, 1 lipca 2024

Niepostrzeżenie

  mamy już lipiec! Czas odliczać dni do wyjazdu, ale też, by  jeszcze zrobić co jest do zrobienia, o ile pogoda  pozwoli.

Kolejne deszcze  już od wczoraj, temperatura do 20 st., znów roślinki ucierpią, szczególnie różom pogoda nie sprzyja, szybko przekwitają.


Cykoria też delikatna, rośnie wysoko i łodyżki się łamią.


..

Wczoraj mimo deszczu pojechaliśmy do Hamburga.  Spotkaliśmy się z córcią Starszą, która tam przybyła w celach zawodowych . Udało się  nam wspólnie pospacerować i zjeść obiad,   dobre i te 3 godziny! 

..


Stalowy żaglowiec towarowy, obecnie muzeum.


Parowiec wiosłowy


Teatry 


Filharmonia




Landungsbrücken
Port/ mola  z  bardzo dużą ilością turystycznych stateczków, 


Alter  Elbtunnel 
Nie zdecydowaliśmy się na przejście  tunelem pod Elbą , bo i już zmęczeni byliśmy , a i ja nie wiem, czy dałabym radę te 24 metry w dół  windą kilka razy, no i kawał do przejścia w te i z powrotem .


Widoczki z innego miejsca w deszczu. ( Hamburg  dzielnica Altona) 



8 komentarzy:

  1. To ostatnie, portowe? Chyba portowe zdjecie przemawia do mnie. Nie wiem dlaczego wydaje mi sie bardzo holenderskie kojarząc sie z wiatrakami. Dziwne. To na pewno Hamburg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Hamburg😃 Na drugim brzegu Laby cale mnóstwo kontenerów , dzwigów, samochodzikow dostawczych, itp.

      Usuń
  2. Spotkanie z córcią chyba najbardziej cieszy ,a portiwe klimaty świetne, coc dla mnie obce .U mnie też chlodnoni w tej chwili pada drobny deszcz prawie niewidoczny. Potrzebny bardzo .pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dnia żeby nie padało, ale dobrze, że nie ma upałów .
      Cieszę się, że mogliśmy się spotkać, bo ciężko się umówić i zgrać czasowo.

      Usuń
  3. Oj, jakie ja mam miłe wspomnienia z Hamburga i tamtejszego portu. Jedna z najpiękniejszych wycieczek mojego życia - z portu w Hamburgu na wyspę Hooge lub inna wersja nazwy Hallig Hooge. Pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę tych wysp, ale nie zwiedzilismy żadnej.

      Usuń
    2. Na Hooge naprawdę warto się wybrać. Tam jest super skansen.

      Usuń
    3. Mnie się taka podoba z opisu, gdzie są owce i chyba 4 domy😃

      Usuń