sobota, 22 czerwca 2024

No i mamy

 lato.

Przyszłe dni  mają być słoneczne i gorące, bedzie to  duża  zmiana,  na którą wcale  nie czekam.

Ogólnie nie mam weny ani do pisania, ani do robienia zdjęć, codzienność mało interesująca, nie ma o czym pisać. 

J. ok, już pozbawiony szwów, wrócił do działania. Najbardziej czeka żeby wsiąść na rower, ale wolno po 3 tygodniach, więc odlicza dni😃

...

Coś tam kwitnie, coś więdnie, lub oberwało od  ulewnego deszczu,  teraz czas róż, dzwonków, maków,  naparstnic i firlejek 




..

Uratowany  fiołek ponownie kwitnie


Natomiast w domu  tak mi cudnie kwitną kaktusy, 



12 komentarzy:

  1. U nas długo nie padało, było bardzo sucho, dopiero dziś porządniejszy deszcz, ale już przestał padać. Ma padać jeszcze. Lato to mamy od miesiąca na dobrą sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu zawsze nieco inaczej. Właśnie kwitną lipy.

      Usuń
  2. U mnie od poniedzialku az do dzis (sobota) bylo tak goraco, ze nie wychodzilam z domu bo bym padla. Temperatura dochodzila do 38 C i do tego okrutna wilgotnosc. Jesli chodzi o roslinnosc to wszystko kwitnie bez opamietania. Pozeczek mam od pyty albo i troche wiecej:)) Troche mniej jest agrestu i chwala niebiosom bo nie mam pomyslu jak to wszystko zagospodarowac. Pomidory tez juz niektore powoli dojrzewaja, papryki rosna. Kfiotki kfitno na potege....... no lato pelna geba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropiki, fuuuj, wspólczuję, też w taki skwar nie wychodzilabym z domu. Najgorzej, że w Polsce nie ma klimatyzacji, tu chociaż w jednym pomieszczeniu jest, więc włączamy jak sie robi za gorąco.
      Ach, agrest!!

      Usuń
  3. Kaktusy kwitnące sam miodek, szczególnie te o złocistych kfiotach. Co do gorącości to mła się snuje w dniu upalne a wolne od roboty, w tyźniu to niestety, upał nie upał mła się kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak nie ma wyjscia, to trzeba się spiąć.

      Usuń
  4. No piękne te kaktusy,,fiołek również ładnie kwitnie a u mnie 1 nie kwitnie, podlewam w podstawkę a tu nic ...przestałam się przejmować.Czerwiec deszczowy był I zaczęły mi warzywa chorować, 2 razy opryskane i zobaczymy...tak można mieć swoje ekologiczne...pomarzyć. Ten rok jest ciężki dla roślin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, no to szkoda, swoje wyhodowane najlepsze!

      Usuń
  5. O, udalo mi sie tu wpisac, az ze zdziwienia wena we mnie opadla :) U nas bylo 6 miesiecy zimna , chmur i deszczu - roslinnosc zdycha, kwiaty prawie nie kwitna , owoce nie dojrzewaja , bo nie ma slonca , za to niebo codziennie pokreskowane wzdluz i wszerz , a potem pelno gestych chmur. Od dwoch dni mamy troche slonca ale to dlugo nie potrwa... przyjme lato w kazdej ilosci 🙏🏻☀️Pozdrawiam i zycze zdrowka dla meza , Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posylam dzisiejsze słonce,
      i jutrzejsze, i te 30 st., co to ma być w czwartek, łap!

      Usuń
    2. Lapie!!! 😅Troche zlapalam, u nas 25st, ale juz od jutra znowu chlodniej 18-20 st, choc dobre i to👌Do polowy czerwca bylo 8-12 stopni🙈🙈🙈Buziaki

      Usuń
    3. 20 dla mnie to w sam raz.

      Usuń