niedziela, 31 marca 2019

Przeleciał

marzec, zaczęły kwitnąc forsycje,  zdarzyło się kilka ciepłych , słonecznych dni.
Ciekawe co kwiecień przyniesie, chyba będzie cieplej, przydałoby się  wioskowy ogródek ogarnąć.
Na każdym froncie tyle do zrobienia ! Musimy  też pojechać do Bytomia, ugryźć jakoś temat sprzedaży i mieszkania, i auta. Kwietnia braknie.
  Ale tak po za wszystkim , to  czekam na  J i Robinka, i na  przedświąteczny przyjazd Młodszej, nawet już posprzątałam  pokój balkonowy :)
Wyciągnęłam  nawet  kilka wielkanocnych ozdóbek,
a w  jakimś chwilowym  zamroczeniu, nabyłam styropianowe jajo i postanowiłam wykorzystać resztki  szydełkowych  kwiatków:)



17 komentarzy:

  1. I wyszło fajne, wiosenne jajo :)
    Jeszcze nawet nie zaczęłam myśleć o Wielkanocy, a przydałoby się, to już za trzy tygodnie, a ten czas tak szybko leci..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja! Czy tam jajo, wszystko jedno, najwazniejsze zeby robilo swiateczny nastroj. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubisz coś tam zrobić i fajnie wyszło Trzeba by się i mnie wziąć, chce zmienić karnisze i szukam w miarę, żeby się trzymało, bo drewniane wygiely się i nie mogę patrzeć, byliśmy z mężem dziś i jak się chce coś wybrać to nic mi nie pasuje. Zrezygnowałam, a mąż pojechal przy okazji z zieciem do innego miasta i zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam tylko jeden jeszcze ,czarny metalowy,też się wygiął,bo wieszałam kiedyś w upały mokre lniane zasłony. Jak zmienię okno to założę roletę i już w całym domu nie będzie żadnych zasłon i firan.

      Usuń
  4. I nic nie pasowało i nie kupione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem jest, ale jesli musisz sie zdecydować z tego co dostępne,to przemyśl ,czy drewnianyczy metalowy,są tez takie linki rozpiane na odpowiednią szerokosc.

      Usuń
    2. Zamówiony przez internet metalowy i cena przystępna zobaczę jaki będzie w realu.

      Usuń
  5. Mam nadzieję, ze kwiecień nie będzie gorszy niż marzec.
    Tym styropianowym jajkiem mnie zainspirowałaś, mam gdzieś takie dwa jajka, kwiatki zrobię z foramiranu lub z papieru;).
    O świętach myślę ciepło, ale o przygotowaniach do nich raczej niechętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, niby zapowiadają dość ciepły,ale dzisiaj było zimno mimo słońca,bo zimnisty wiatr wiał. No i noce zimne.
      O przygotowaniach jako takich nie myślę wcale,coś tam się ugotuje i upiecze, bez spiny żadnej.
      Ciekawa jestem Twoich styropianowych jajek, mam nadzieję,że się pochwalisz:)

      Usuń
  6. Jajo pasi do reszty dekoracji:)
    My w swieta wyjezdzamy na urlop, wiec nie robie absolutnie nic;) Bede sie lenic:)
    Podobno (tu przynajmniej od przyszlego tygadnia ma byc cieplo, teraz cieplo bywa, ale jest hustawka;)
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, udanego wyjazdu Tesso! Tu też cieplo,dzisiaj wieje wiatr,ale nie bylo mroznej nocy,wiec jest i tak przyjemnie.

      Usuń
  7. Kwiecień plecień... Rano szron i zimno, potem słonecznie i pięknie, wieczorem znów zimno. W sumie tak powinno być. Aby tylko roślinki nie przemarzły to będzie dobrze.
    O świętach jeszcze w ogóle nie myślałam, czas zacząć...chyba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie Aniu, w końcu wiosna taka jest.
      w zasadzie swieta to raptem dwa dni, nie ma co za wiele myśleć. Bedziemy sie lenic i odpoczywac mam nadzieje, jak bedzie ładnie to jakis spacerek,trzeba sie nacieszyc dzieckiem:)

      Usuń