niedziela, 12 maja 2019

Wczorajsza

orka dała mi w kość, bo zielsko było gęste i miejscami  mech ,  pod koniec nie miałam siły wyrwać, bo wielkie mlecze i trawsko , aż mi J. pomógł.
Padłam na dziób przed 22.
Ale dzisiaj pełny relaks!
Spaliśmy uczciwie do 9, pojechaliśmy na flohmarkt, czyli targowisko, kupiłam fajne sportowe buty, jak to ja uwielbiam takie , skusiły mnie też dwa ptaszki i drewniana kaczuszka:)
 No a po obiedzie do Eckernförde, posiedzielismy na plaży, pospacerowalismy deptakiem i uliczkami, przyjemnie, choć wiatr czasami chciał pourywać głowy.





19 komentarzy:

  1. Dorze, że dało się odpocząć.Ładnie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie najmniej ładnie ze wszystkich okolicznych, bo to taka zatoczka i nie widać otwartego morza, ale dość blisko, dlatego nie grymasiłam, byleby troche morza i piasku było.

      Usuń
  2. No i dzie te buty i ptaszki ja siem pytam?
    Fajnie, że odpoczęłaś, ja dziś bardzo obolała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dawkować zdjęcia, żeby na kazdy wpis wystarczyło:)

      Usuń
    2. Obolała z jakiego powodu, nadal to ramię?

      Usuń
    3. Ramię też i cała reszta. Zardzewiałam z tego deszczu.

      Usuń
  3. No wyobrazam sobie, jak Cie polamalo po tych ogrodkowych szalenstwach. Dobrze, ze sa niedziele... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morza nieustająco zazdroszczę. A tę "orkę na ugorze" mam własną, to nie zazdroszczę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonapiranio, to wielki plus tych wyjazdów.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ale pięknie! 17 lat się z morzem nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No i widzisz, nie jest najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero pare dni i to luzniejszych, więc...nie chwalmy dnia...

      Usuń
  7. Dajesz radę, oby do przodu. Ziąb dziś, czekam na ciepelko. Super przechdzka brzegiem morza, resetuj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję, ale jeszcze miesiac przed nami mniej więcej.

      Usuń
  8. Ładnie masz :) Korzystaj i nie przemęczaj się, pamiętaj! Wiem, że głupio gadam, bo jak się człek za robotę weźmie to tyra bez opamiętania ale jednak... Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak sie da to robie przerwy, odpoczywam .Nie da tak zasuwac bez opamietania, jak gnaty bolą to trzeba odpoczac.

      Usuń