czwartek, 15 sierpnia 2019

Ona na mnie

patrzy!


19 komentarzy:

  1. Wlasnie! To nie usmiech, a jesli juz, to taki z gatunku, jakim posluguja sie psychopaci w horrorach. Ooo, Hannibal Lecter tak sie usmiechal :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mina niewyraźna Lekterem byłam ja , bo zjadłam śliweczkę.

      Usuń
  2. Zamknij oczy i szybko zjedz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiasta Pigmejka16 sierpnia 2019 00:38

    Wielki Brat paczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwaśna mina, zapowiada się niesmacznie?

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, oczko puszcza :)I mówi: Chcesz mnie zjeść? Bardzo proszę ale mam w środku robaczka- niespodziankę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślepa jestem, myślałam, że to są jabłka. I nie mam kiedy iść do optyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, zapisz sie, bo to nie tak z marszu Cię przyjmie.

      Usuń
    2. Optyk? Przyjmie z miejsca i jeszcze będzie prosił, żebym przyszła. Nie potrzebuję okulisty, wiem, że mam wadę wzroku, mam po prostu za słabe okulary, od lat niezmieniane, okulista mi nic nie pomoże :)

      Usuń
  7. Jedno oko podbite cosik ma 😅 .

    OdpowiedzUsuń