sobota, 30 listopada 2019

Ozdobiłam

nasze drzwi i stoliczek, oraz korytarz na dole Natomiast sąsiedzi zaszaleli i znów wystawili te paskudne mikolaje No i co to się porobiło z blogerem, jakies durne zmiany wprowadził, kiedy chcę dodać zdjęcie pyta jak rozmiescić, nastepnie go nie widzę, czy na prawdę trzeba zmieniać na gorsze coś co było dobre?! ... Czekam na J. Obiad gotowy. Dziś mamy tradycyjnie zajrzeć do klamociarni, zrobić zakupy jedzeniowe a wieczorem jakis film oglądnąć. Nie ma w tym roku żadnych ciekawych koncertów, a szkoda. Jutro nad morze,przy okazji oglądnąć jarmark świąteczny i skusić się na ciasteczka ,te kwadratowe drożdżowe, takie pączusie, jak to one się nazywają...zapomniałam.

19 komentarzy:

  1. Pięknie, zdolna jesteś :) A sąsiedzi? No cóż, łatwiej kupić gotowca i tyle w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀 co rok wystawiają tego wielkoluda mikołaja,najbardziej mnie śmieszą jego dlonie ubrane w biale rekawiczki, takie jak sie nosi chinskie, damskie😀

      Usuń
  2. Jesusmaria, Ty mnie nie strasz! Zaraz bede probowala wstawiac zdjecia z dzisiejszego spaceru i nie chcialabym zadnych niespodziewanych zmian w bloggerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No da się dodać, ale nie widać zdjecia.

      Usuń
    2. U mnie wszystko po staremu, ale ja pisze na lapku, moze dlatego. Z telefonu nigdy nie pisalam postow i nie wklejalam zdjec na bloga.

      Usuń
    3. Hm, no ciekawe, mozliwe, że to w teleconie tylko mam takie cyrki.

      Usuń
  3. Ładne dekoracje. Sąsiadów Mikołaje trochę kiczowate ale rzecz gustu.
    Też mam zamiar wrzucić dziś nowy post,więc mnie zaniepokoiłaś. Nie lubię takich zmian, które nie są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłaś i jak, wszystko po było po staremu ?

      Usuń
  4. Śliczne stroiki zrobiłaś Doro :)
    Bloger od dłuższego czasu wyświetlał z boku opcję: Wypróbuj nowego blogera, ale ja się nie skusiłam, ciekawe czy w końcu zdecyduje za mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie sie nie wyswietla taka opcja, ale ja uzywam telefonu, moze to tez ma wpływ.

      Usuń
  5. Zawsze mnie zdumiewal..delikatnie mowiac tzw.niemiecki gust:)
    Podobne koszmarki tyle ze krasnale królują latem w ichnich przydomowych ogrodkach;)
    Ale podobno de gustibus..itd;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe,,no masz rację Aniu😀Ale i u nas w kraju prześne bezguście rownie widoczne.

      Usuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś. Dla mnie to stanowczo za wcześnie, przed samymi świętami stroję drzwi, bo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu sie stroi od 1 dnia adwentu, a swiatelka przy domach to i wczesniej juz powłączali.

      Usuń
    2. W Polsce nie stroję nigdy, wystarczą gałązki w wazonie zamiast choinki.

      Usuń
    3. Pięknie Ci wyszła dekoracja, masz dobry gust.U mnie to w wigilię coś wymyślę, młodzi wcześniej stroją choinkę i zięć też robi dekoracje.Dzis dzień ładny, chłodno, ale widno, beż mgł

      Usuń
    4. Dziękuję, przemawia do mnie prostota i naturalność, chociaz i na błyskotki lubie czasem spojrzeć😀
      Wezmiemy stąd gałązki i tez zrobie szybko,jakis stroik w domu.Mam ceramiczne dzwoneczki, tu wypatrzyłam w klamociarni ceramiczne gwaizdki i inne wzorki, schowalam je, jesli nikt ich nie kupil, to w przyszla sobote kupimy je, bo juz,nam kasy braklo na wczorajsze zakupy, mielismy tylko troche drobnych i inne rzeczy kupilismy wczesniej.

      Usuń
  7. I dla mnie za wcześnie na świąteczne ozdoby, wiec poczekam z tym jeszcze do około 20 grudnia. Podzielam opinię o mikołajach we wspólnym korytarzu, wkurzyłabym się, jakby mi coś podobnego ktoś posadził nieopodal swoich drzwi. W swoim mieszkaniu niech go umieszczą, a nie na wspólnej przestrzeni.
    Podobają mi się natomiast te zielone wianuszki przyozdobione świątecznie, tez sobie taki powieszę przed świętami na drzwiach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jestem tu na chwilę a z sąsiadami trzeba pokojowo, bo podczas nieobecności J.wystawiają kubły ze śmieciami😀

      Usuń