niedziela, 1 grudnia 2019

Zatem

grudzień. Wyruszyliśmy z zimnej i mocno zamglonej wsi,ubrani jak na mróz, bo z pewnością nad morzem będzie pizgać. No i jaka miła niespodzianka, nie wiało, cudne słonko, 5 st.
Jedynie zaplanowany obiad w postaci ryby się nie spełnił, bo tylko serwowali bułki z kotletami lub innymi wypełniaczami. Chodziłabym więcej, ale J. Się już nie chciało:/ W drodze powrotnej zajechaliśmy do Kiel,zaliczyliśmy jarmarki, zjedliśmy serowe ciasteczka,poprosilismy bez pudrowej posypki, i tak były rarytasem😀
No i wrocilismy do wioski, gdzie nadal panowała mleczna mgła.

17 komentarzy:

  1. A do wróżki nie poszliście? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie😀, ale moją reakcją wzbudziłam podobną u przechodzącego Niemca.

      Usuń
  2. Fajnie nad morzem, a karuzela podobna do naszej. Facet w kapeluszu z wózeczkiem to kataryniarz?

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas bylo dzisiaj paskudnie, nie wychodzilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy nie ruszyli się z domu te 50 km, to też byśmy nie widzieli słonka i pęknego nieba i morza.

      Usuń
  4. Świetne oderwanie się od wszystkiego. Zazdraszczam spaceru po plaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,Bogusiu, a mnie ciagle mało, i mało😀, ale dobrze, ze chociaz w niedzielę takie miłe oderwanie, szczegolnie, że nie lubię upałow na plaży i tłumów, teraz właśnie jest super.

      Usuń
  5. No to Wam sie pieknie udala niedziela. U mnie wczoraj bylo ladnie, slonce i 8 stopni a dzis deszcz od rana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tu już bywają minusy w,nocy, w dzien bylo 5 st.

      Usuń
  6. Wczoraj też miałam przepiękną pogodę i byłam na spacerku. Dziś cały dzień 0 st. i pod chmurą, nawet coś pada z nieba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, rob zdjecia ze,spacerkow i pokazuj!

      Tu bylo ładnie, 6 st. w porywach,pracowalam w swetrze i grubej kamizelce.Za to teraz juz tylko,3 st.Od pracy na powietrzu wychodza mi czerwone rumience jak juz jestem w domu.
      Do czwartku ma byc fajnie, a weekend deszczowy.

      Usuń
    2. Jak już pisałam na fb, mam kłopoty ze zdjęciami. Laptop nie widzi smartfona i nie mogę przerzucić zdjęć. Nikt nie wie, czyja to wina. Cały listopad tak mam.

      Usuń
  7. Fajne są takie lokalne jarmarki. Ciastka serowe... mniam :) W jednej jedynej cukierni (już jej nie ma) piekli serowe babeczki, które były bajeczne po prostu. Zostało tylko wspomnienie.
    Fajna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu powiem Ci szczerze, że jak dla mnie mało ciekawe, no i drożyzna. Ładne były bombki na choinkę,kolorowe , szkalne, rozne ladne wzory, rybki, choineczki,sliczne, nie robilam,zdjec, bo to bylo w srodku takiego domku drewnianego i wszyscu szli gęsiego i ogladali,ciasno bardzo i tłumy.
      W zasadziecto wiekszosc wszystko tylko ogladala.
      Mozna smemu wykonac takie ciasteczka, mam przepis gdzies, jesli chcesz usmażyć.

      Usuń
  8. Przepiekny kolor nieba nad morzem! Marzenie!

    Trzymaj sie cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trafiło nam się, spodziewalismy się mgły i wiatru, a tu tak ładnie.

      Trzymam się, dziękuję.

      Usuń