środa, 18 marca 2020

Z wczoraj

19 komentarzy:

  1. Ładnie, nabieram coraz większej ochoty żeby zajrzeć do Twojego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupelnie nie znam okolic, w ktorych mieszkasz wiec tym bardziej chetnie ogladam zdjecia. Slicznie tam u Ciebie Dorciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie, a kiedyś było jeszcze ładniej, o wiele więcej pięknych drzew i zieleni.

      Usuń
  3. Zalecenia koscielne wymiataja! Myslalam, ze tam sie chodzi na modlitwe, a tymczasem okazuje sie, ze w celu dezynfekcji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. http://www.tvklodzka.pl/andreas-ersnt-klodzki-architekt/

      Usuń
  5. niektóre z tych kamienic to cacuszka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciaz mnie zachwycają,trzeba mocno zadzierać głowę ,zeby dostrzeć szczególiki.

      Usuń
  6. O, barwinek. Też wczoraj, ostatnim rzutem na taśmę wychodząc na świat widziałam, że kwitnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, barwinek i fiołki i rózne inne pieknoty już kwitną.

      Usuń
  7. Bardzo ładne Twoje miasto. Uważaj na siebie i fotki cykaj, my z wielką ochotą będziemy oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam,wróciłam, tylko kilka zdjęc zrobiłam,bo jakos brakło weny,a i ręce na koniec zajete ,bo niosłam zakupy.

      Usuń
  8. Kłodzka Róża miło sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie je zrobiłam.Niestety budynek przeszedł niedawno remont elewacji i to nie jest już to samo, na poprzedniej była szklana mozaika.

      Usuń
  9. Zastanawiałam się co to za miasto, wyczytałam. :) Widzę ciekawą architekturę, jest tam co fotografować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja znów nie mogłam wejść do Star;(

    OdpowiedzUsuń
  11. te ferie spędziliśmy w zasadzie Kłodzku. Badzo nam się podobało, moje dzieci do dzis opowiadają o moście i twierdzy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń