sobota, 31 października 2020

Pada i pada

 










 
Budowa dworca miejskiego jeszcze trwa


Tu zdjecie jak geniusze od stawiania znakow drogowych  zaszaleli, polowę chodnika zajeli, a drugi znak choc z boku, to tak nisko, ze siegam glową przechodząc.


No i piekne winobluszcze, lubię patrzeć na ta ścianę w głębi , i tam jest sklep ogrodniczy, mały, prywatny, głównie z nasionami i  doniczkami, ziwmią, siatkami, ale za to pan bardzo pomocny jesli chodzi o doradztwo w sprawie zwalczania szkodników na roslinach.



22 komentarze:

  1. Chyba fajne to Twoje miasto, pomimo deszczu. U mnie słońce, a wczoraj lało, od mżawki co to ledwie ledwie po solidne strugi. U Ciebie też będzie, przesyłam na razie takie🌇🌄🌤️oraz uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krajobraz w deszczu też piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piękne Klodzko, za czasow kiedy bylo Glatz jednak bardzo wiele się zmienilo, zdecydowanie mniej zieleni, ubogie parki, kiedys bylo ladniej.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to Twoje Kłodzko Winobluszczowate :) A deszcz potrzebny jest - myje wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀tak sporo jest miejsc obrosniemetych winobluszczem.

      Usuń
  6. Piękne jest i tak, choć Glatz było dużo piękniejsze. U nas też pada bez przerwy. W zasadzie pada juz od roku. Masakra z tym deszczem. Mogłoby popadać gdzie indziej, gdzie susza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izydoru, u Ciebie z tego co piszesz, to kraina deszczowców.

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoje miasto. Zupełnie inne od mojego, zupełnie...
    Moje przypomina zmniejszony Kraków, rynek, sukiennice, dlatego zwane było "Parva Cracovia", czyli mały Kraków.
    Śliczne miasto, szkoda, że "zapłakane" deszczem. U mnie piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie padalo, wieczorem zasnute mgłą a dzis rano sloneczko.Pozniej już sie chmurzylo a teraz leje.

      Usuń
    2. Dziś i u mnie listopadowo brrr.

      Usuń
  8. U nas nie pada, ale jest szaro i naprawdę zimno. Ale deszczu trochę, bardzo by się przydało :))
    Dziękuję za spacer po pięknym mieście, mimo deszczu uroczo :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 😁 Dziękuję za foto wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się Twoje miasto podoba i lubię oglądać je na Twoich fotkach.
    Mój winobluszcz za gruby był i odpadł od ściany, bo on tak sam sobie rósł jak chciał i przesadził. Ale odrośnie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że odrośnie, to wytrwały zawodnik:)

      Usuń
  11. Sobota i niedziela były u nas słoneczne i kolorowe.
    Natomiast dzisiaj jest tak, jak u Ciebie na fotkach, czyli listopad płacze rzewnymi łzami;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ponurawo i deszczowo kolejny dzień, zamiast korzystać keszcze z wolnosci , to siedzimy w domu, jak nam dzis zakażą wychodzenia bez waznego powodu, to juz nie będzie szans na szwedanie się po okolicy, a mam namiar na dobry sklep z ekologiczną kaszą gryczaną, nie suszoną randapem, a to w Miedzylesiu, i przy okazji zwiedzilibysmy miasteczko wreszcie.

      Usuń