środa, 10 lutego 2021

Z dziś


Nepomuk w śniegu, wedle życzenia Grażyny


A to już najwieksze blokowisko w miescie, ale w  małym fragmencie. Mieści się w wyzszej części miasta, kiedy byłam małym dzieckiem  były tu pola uprawne , działki,  chodziło się na bazie.







Od piątku zaczyna się usuwanie odgarniętych  hałd śniegu z  ulic i rynku ( nie mylić z targowiskiem), widziałam dziś pana z ręcznym plugoodśnieżaczem.Jeden na całe miasto, uuu, to ma dużo pracy, inni łopatują. Dawno już tak duzo sniegu w mieście nie było.

Wracając kupiłam w cukierni jedynie słuszne i najsmaczniejsze  pączki, 


11 komentarzy:

  1. Pączek - to jest to! Jutro zupełny odpust i rozpusta pączkowa :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dziekuje za nepomuka! ladnie sie prezentuje w bialym kolnierzu albo gronostajowej narzutce.
    kupilam dwa, jedyne sluszne, paczki, jeden dla mnie drugi dla Venezuejlosa i..zjadlam dwa, zaoszczedzilam mu kalorii i cholesterolu. Jutro beda nastepnie dwa, sprobuje nie zjesc oba, ale nie obiecuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno Cie nie widzialam:))) ani tu, bo nie mam czasu, ani tam:) bo Ty pewnie tez nie masz czasu:))) Ladnie u Ciebie, snieg jednak przyozdabia zimowe krajobrazy. Paczek!!! Ja sie juz odzwyczailam, co prawda w NYC moglam kupic ale jakos nigdy nie chcialo mi sie jechac specjalnie w tym celu do polskiej dzielnicy. A tu? no tu tez muszialabym jechac i nawet dalej niz tam wiec latwiej jest sie odzwyczaic:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie zaglądałaś 😃
      Plawię się w samotnosci, leniwie, siedzę, leżę, czasem wyjdę na zakupy i spacer. Dni na luzie z kotkami u boku,nie ma co opowiadać.

      Usuń
    2. Hehe, pączki zawsze mozesz sama usmazyć, ale o to Cię nie podejrzewam.

      Usuń
  4. Wszystko dojrzysz,sfotografujesz, dziennikarką mogła byś być 😆, fotki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iro, może w nastepnym wcieleniu 😀😀😀

      Usuń
  5. Te bloki na pierwszy rzut oka wyglądają jak na Bemowie przy Wrocławskiej czy gdzieś na Ursynowie (chyba ma być to komplement ;)
    A odśnieżanie leży.... Choć zaprzyjaźniony dozorca z mojego podwórka naprawdę się stara (nawet gdzieniegdzie jest czarny grunt)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀😀😀
      Z odśniezaniem jest dziwnie, scieżki parkoe fajnie odsnieżone odsniezarką, ubite, chodniki w miescie w kratkę, niexwiadomo o co biega i dlaczego tak.

      Usuń