piątek, 16 kwietnia 2021

Taaaak,

 teraz do foteli trzeba troszkę inaczej umaić , lampka  stojąca nie pasuje, krzesła pałacowe tym bardziej,  kocyk na sofie też wymienię na jakiś inny, bo tak jakoś blado. 

No nic, kiedyś to się tak jakoś wszystko poprzekłada, pozmienia, najwazniejsze , że są już nowe, wygodne fotele . Trudno znaleźć , wiec stanęło na tych, które już  dawno mieliśmy sprawdzone w sklepie,  że najwygodniejsze  ze wszystkich ogladanych,  a  pod kregoslup w odc.lędźwiowym wałek i tak mi zawsze potrzebny. 


...

W pokoju już wyrwane stare parapety, co tam dalej to nie wiem. 

Ide szykować surówkę do obiadu.

15 komentarzy:

  1. Jaki to kolor,antracyt? Ja bym widziała dodatki bardziej żywe,orange, zieleń,miedź, pasowałyby też srebrzyste.
    Fajnie,że Twój mąż wprowadza plany w czyn,nie narzekaj;)
    U nas leje i leje.Obejrzałam na YT Spowiedź ratownika i jestem wstrząśnięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny.Nie bede przesadzać z kolorami,coś tam sie rzuci w oko to kupię.
      Tu popaduje, trudno to nazwać deszczem, siąpi po prostu.

      Usuń
  2. Wydają się fajne, ale i tak najważniejsze że wygodne. Samo się postawią pod nie, wpadnie w oko jedna i druga pasującą sprawa i będzie ok. Już przecież nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne;) ale czarnych u siebie bym nie chciała.Będą kolorowe.....tja....jak zrobimy;>>>>
    U nas remont nie wiem kiedy,bo przy tym trybie pracy X-mena nie ma szans.
    Wrzuciłam zdjęcia porcelany i jeszcze figurki ale gdzieś zagubiłam skąd ona jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fotele, a jak piszesz, ze wygodne, to już cymes na całego.
    Jak kilka dni popatrzysz na otoczenie, to samo Ci przyjdzie do głowy jakie dobrać dodatki.
    Choć mnie się podoba tak jak jest;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilmo, szaleć nie bedę,j est ok, sle i tak chcialam kupic nową narzutę na sofę, bo jej nie składamy, wiec teraz moze poszukam czegos z czarnym wzorkiem? Zaslony na okno bym chciala jakies, bo te co mam juz mi sie znudziły, a tak to jest ok.
      Fotele nazywają się Casey. Teraz w modzie uszaki i jakies inne kolumbryny ciezkie , na wszystkich w naszym centrum meblowym, jak i w innych sklepach siadalismy, nie byly wygodne,,prócz jednych, zauwazonych w oststniej chwili, zupelnie inny typ i wyglad, troche takie babciowate, bardziej zabudowane, z opcjami wysuwania podnozka i opuszczania oparcia, cudo na kiju😃 moze gdyby nie bylo caseyów to kto wie, moze i bysmy się na nie zdecydowali.

      Usuń
  5. o! dzięki za podpowiedź, rozglądam się za fotelami właśnie!
    skoro wygodne i sprawdzone, to cenny fakt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy jakie są Ci potrzebne, ja,mam tu sporo sklepow w okolicy to juz od przeszlo 2 lat jeździlismy i sprawdzalismy.

      Usuń
  6. Z wyglądu ładne,a jeszcze jak wygodne to super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotele ładne, dorzuciłabym jakąś kolorowa poduszkę 😁
    Znowu remont? Pokażesz fotki przed, w trakcie i potem po?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co pokazywać, ten pokoj jest w remoncie juz od dawna,nie wiem kiedy koniec.
    Ogolnie do remontu bylaby reszta mieszkania, spizarnia koniecznie, przedpokoj,lazienka,wc, do jakis poprawek, ale wiadomo, ze chcialoby sie zrobic juz tak, by pasowalo wszystko do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodny fotel - to jest to!

    OdpowiedzUsuń