niedziela, 27 czerwca 2021

Kwiatkowo

 










11 komentarzy:

  1. Ale piękne, ale mak...CUDO ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym roku jest wyjatkowo dorodne , takie pomponiki pierzaste.

      Usuń
  2. Pieknie. Ja mam caly rzad takich rozowych roz (piate z Twoich zdjec) za domem przy samym domu. Nie przepadam za rozowym kolorem, wiec raczej czesci sie pozbedziemy na wiosne, a poki co to je ogolilam:)))
    Dorko, jak bedziesz miala chwile to zerknij do mnie, jest tam zdjecie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roze sa ok, tylko te kolce, no i trzeba ujarzmiać jak sa pnące.

      Usuń
    2. Tak, kolce sa okropne i nawet liscie maja malutkie kolce. Robie wszystko przy tych rozach w skorzanych rekawiczkach ogrodniczych. Dalam tesciowi do wazony bukiet i zabronilam dotykac:)) stal tydzien i potem ja go sama uprzatnelam do smieci rowniez w tych rekawiczkach.

      Usuń
  3. Nasiona tego maku mogłabyś zachować. Do wymiany ze mną na czerwony. Też pełny.
    Wszystko kwitnie. Jest tak bujnie. Dobry moment w czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok.Mam nasionka z zeszłego roku, jak doczekam az te sie wysusza to tez zbiorę.

      Usuń
  4. Cudnie, kolorowo i na pewno wspaniale pachnąco :D Mak zachwycający, świetna odmiana, róże czarują, a naparstnica zachwyca, uwielbiam je i koniecznie muszę posadzić, bo po przemianie jednej z rabat niestety znikły.
    Pozdrawiam ciepło, Agenss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, czasem pachnaco a czasem nie😄 Pozdrawiam, Twoj ogród z pewnoscia tętni zyciem, to najladniejszy miesiąc, wszystko kwitnie i się rozrasta, a naparstnice to mocne zawodniki, mozna i teraz posadzic, gdybys miala sadzonki.

      Usuń
  5. Pięknie masz, ogród w samym szczycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo ja mam, ka to mam co robić😄ale poogladać przy okazji mogę.

    OdpowiedzUsuń