czwartek, 29 września 2022

Kolejny weekend.

 za nami. 

Platforma widokowa na kanale w Kiel. Można popatrzeć jak statki przeprawiają się przez śluzę.



Ten mały stateczek pasazerski, to zamiast promu pływa od brzegu do brzegu.


Śluza



Malym niebieskim samochodzikiem  zostały dostarczone drewniane skrzynie, ktore wlasnie zaladowywano dźwigiem na statek


Tu juz kontenerowiec czeka na  przeprawę





O, to ten samochodzik transportowy



Nastepny weekend , dłuższy o swiąteczny poniedziałek,  przed nami.  Mam wrażenie, że jestem tu już bardzo długo , a dopiero minął miesiąc.  No ale teraz już z górki.

Przed nami też  wyjazd do Starszej, o ile w ogóle dojdzie do skutku.  Trochę nie po naszej myśli,  nam by pasowało jechać nawet już w piatek lub sobotę rano,  i być  tam do poniedziałku, ale sobota odpada, bo córka pracuje  i wraca ok 20 tej, to i my musielibyśmy tam zjechać na wieczór. Znów jechać w niedzielę z rana, to już pół niedzieli odpada, a w poniedziałek najpoźniej po poludniu powrót.   No i z kotami, wlec je w te i nazad ,  bo  zostawić je  same, jakoś tego nie widzę.  I tak źle i tak niedobrze.  To nie jest blisko, a biorąc pod uwagę weekend i  święto , to można się wpakować w korki.  Pogoda deszczowa.

Tak więc zawsze dylematy.. 

...

Jesień, 




Wianek wykonałam głównie ze swieżych hortensji, reszta  to wczesniej  zasuszone kwiaty i gałazki przywrotnika .

Teraz  suszy się na strychu, w ciemności, żeby hortensje  nie straciły koloru.



6 komentarzy:

  1. Wianek cudo! Udał się bardzo. Ale wiesz co? W domu byś takich portowo-śluzowo-okrętowych atrakcji nie miała 😉. Fajne one. A z tym czasem to jest tak, że mimo że się dłuży to i tak leci nieprzytomnie. Dziwo takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak, wszystko ma swoje zady i walety😃

      Usuń
  2. Śliczny wianek, bardzo lubię ten odcień zielonego taki szaroniebieski spatynowany.
    No właśnie weekend, dziś mi się wydaje,że sobota;) Ogarnęłam się z gotowaniem, dziś była pizza.Upiekłam na kamieniu i wyszła super, chrupiąca.Jednak kamień robi ogromną różnicę w pieczeniu.A na jutro zrobiłam gołąbki, więc mam luz.
    U nas w miarę ciepło i dosyć ładnie.
    To ile jeszcze tej delegacji Ci zostało,Dora?
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to się nakucharzyłaś!
      Nie wiem dokladnie ile, ale niecały pazdziernik.

      Usuń
  3. Widzę, że jest ruch i na morzu, życie toczy się, niczym na lądzie. Ładny wianek Ci wyszedł, masz zdolności. Kiedy planujecie przyjazd ,na wszystkich świętych?U mnie od rana pada i pada,ciągle opady ,deszczu nie ma za dużo, bo do września to prawie nie padało, całe wakacje,może że 2 razy.
    Tyle pracy jeszcze mam wkolo domu ,może październik będzie lepszy ,więcej słonka. Miłego weekendu dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tak.
      Dzięki, hortensje fajnie nadają sie do bukietów i wianków.
      Teraz by sie chcialo wiecej slonka, tu to juz bardzo mokro, bo pada i pada, no i zimno.
      Ciekawe wlasnie jski befzie październik.

      Usuń