niedziela, 8 stycznia 2023

Dzisiaj

byliśmy tu:






























25 komentarzy:

  1. Pierwsza, co wygrałam?
    Fajny plener i dobrze, że wam się chce łazić. Mój Bezowy nie potrafi powoli chodzić, więc żaden to z nim spacer, jak ja zasapana. Samej mi się nie chce.
    Pomyślności w remontach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Lubimy, chociaz pod gorke nie zawszs się chce😃
    Wygralas pierwsze miejsce na podium😃😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga!!!
    Podziwiam Was, bo przy remoncie w domu chyba nie chciałoby mi się lazikowac po górkach.
    A może właśnie uciekali byśmy od remontowego kurzu? E, chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, przewietrzyć się warto, jeszcze nie bylo takiej ostrej jazdy z robotą, dopiero teraz sie zaczyna, ale moze w niedziele tez poodpoczywamy w terenie jak bedą siły, a jak nie to fotel ,kocyk i tez bedzie milo.

      Usuń
    2. Sprzatam, kurzu nadmiernego nie ma tylko balagan.

      Usuń
  4. No super, że Wam się chce spacerów po lesie .W ogóle mi się nie chce,a to zimno,a to deszcz ,siedzenie w formularzu mi odpowiada.Wczoraj oglądałam Skazana W roli głównej Agata Kulesza .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście siedzenie w domu, szok,ale przerobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃😃😃no i dobrze, trzeba robic to co sie chce i lubi, bedziesz miala chec na wyjście to wyjdziesz. Nie ogladalam jeszcze, lecimy jakies filmy co J.wyszukuje na cda, ostatnio serial Klondikie, na fsktaxh, o poszukiwaczach zlota, Jack London tam byl jednym z poszukiwaczy.

      Usuń
  6. Pięknie, nawet w bezśnieżną zimę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w kazdą porę roku jest pięknie.No chyba ,że mgla to nic nie widać, np. Szczelińca nie bylo widać.Karłow zasnuty mgłą.

      Usuń
  7. Macie naprawdę fajne tereny do chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trzeba tylko dojechać, niestety dla niezmotoryzowanych nie jest to takie latwe :(

      Usuń
  8. Bardzo ladny jesienny las 😁👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima ma rózne oblicza, co się czepiasz😃

      Usuń
    2. Ja juz wybieglam do przodu do 1-go marca, to angielski 1-szy dzien wiosny. Styczen leci mi bardzo szybko, luty tez zleci raz dwa, bo mamy duzo fajnych imprez w planie , a w pierwszym tygodniu marca , hurra i znowu Polska :)🇵🇱Nie ma jak u mamy:), choc role sie teraz jakby odwrocily na odwrot :)) Trza planowac juz Wielkanoc, maj i wakacje 😅A poki co las piekny 😍

      Usuń
    3. Kitty miau

      Usuń
    4. 😃😃😃 tempo niezłe. Styczen juz niemal w polowie,,zawsze mi szybko mija, luty tez ,bo ciut krotszy,,marzec niby dlugi,ale to juz zawsze odliczanie do przyyjazdu J.kwiecien szybko minie, bo dalszy ciag remontu i juz maj i wyjazd wiadomo gdzie. Wiec poki co to fsktycznie cieszmy sie dniem i styczniem😃

      Usuń
    5. Nie wiadomo, wyjazd dokad w maju? 🤔Do Niemiec? My najpierw jeszcze zaliczymy Malte, juz niedlugo, juz za momencik :)) 🤞Juz pakuje walize ...

      Usuń
    6. Tak, do prac wszelakich , zarabiac na nasze remonty😃

      O, no to zycze samych przyjemnosci na Malcie.

      Usuń
  9. Zupełnie jakby jesień była a nie styczeń. Świetne miejsca do chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsc po kokardę, gdzie nie spojrzeć, czasu, życia brakuje na chodzenie i penetrowanie gór ,ktore nas otaczają, a o Walbrzyskich nawet nie wspomnę.

      Usuń
    2. Piękne tereny, kochasz te miejsca, prawda? 😀

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia :)
    U mnie nie ma fajnych terenów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,moze cos by sie znalazlo w bliskim otoczeniu, no ale czas,dojazd itp. nie zawsze sie sklads jak się pracuje, a synuś uczeń, no i gromadka futerek na stanie.

      Usuń