poniedziałek, 24 lipca 2023

W co

wkrótce zamieni się obudowa po  zegarze ?


17 komentarzy:

  1. Myślę,ale nic mi nie wpada do głowy, podziwiamWas,że coś kombinujecie ,robicie itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko, no trzeba pchać do przodu, kiedyś zakończyć remonty, przedpokoj juz niemal zrobiony, jeszcze trochę prac nas czeka.

      Usuń
  2. Dzień dobry, zgaduję- schowek na skrzynkę elektryczną?

    OdpowiedzUsuń
  3. Za duża nie jest. Hmmm... szafka na klucze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa dla Ninki!! Owacje na stojaco, taaak, to bedzie szafka na klucze.

      Usuń
    2. O! Wcale nie byłam pewna, ale patrząc na waszą kreatywność w przerabianiu różnych rzeczy, pomyślałam, że to może być to :D

      Usuń
    3. Hmmm, w zasadzie nie przerabiamy, a odnawiamy. Szukalismy szafki na klucze, ale trudno było cos ladnego znaleźć, wymyslilam,ze mozna wykorzystać pudlo po zegarze, o ile trafi sie jakies zgrabne,no i trafiło sie😃

      Usuń
    4. Miałam na myśli raczej to, że te rzeczy zmieniają funkcje. To jest kreatywność właśnie. Miałam takie ćwiczenie na zajęciach podczas studiów: wymyślić jak najwięcej zastosowań klucza. Poza oczywiście jego właściwą funkcją. Niektórzy nie potrafili wymyślić więcej niż dwa. Myślę, że Wy byście znaleźli dużo więcej. Nie powiem, jakie ja znalazłam, możesz sama spróbować :D

      Usuń
    5. 😃😃ladny klucz, starego typu to jako ozdoba, moze tez byc otwieraczem do butelek z kapslem. Ale mozna byc bardziej kreatywnym , szczegolnie majac plaski klucz, to nawet i jesc nim mozna 😃

      Usuń
  4. E też pomyślałam o szafce na klucze ;D ja mam taką zwykłą białą z Pepco i dokleiłam sobie na niej czarne kotki XD

    OdpowiedzUsuń