czwartek, 14 września 2023

Mały spacer

 Ostatnie widoki  na tak zakrzewione obrzeże rzeki. Od 18 wrzesnia rusza oczyszczanie. Planowane są też  zmiany w bliskiej okolicy, naprawa, i zmiany na promenadzie. 








...

Mało wychodziłam, bo gorąco, każde wyjście dość męczące, a robienie zdjęć też nie jest łatwe z niesprawną ręką. 

Jutro idę  do kontroli. Nie dostałam skierowania na rtg, więc dopiero  ortopeda mnie wyśle, zatem będę biegać po budynkach  przychodni, czekać w kolejce, o ile będzie ktoś przede mną, ech.  Oby nie było dużo ludzi i wszystko poszło sprawnie i szybko.


5 komentarzy:

  1. Powodzenia u lekarza ...💗 Bo to trzeba zdrowie mieć, żeby do nich chodzić. Mam nadzieję, że będzie dobrze u Ciebie.
    Rewitalizacje itp. wzbudzają we mnie niepokój, bo kończy się to betonami i demolką roślinności, ale może u Ciebie będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, az nie chce mi się o tym pisać, ale wymyslają takie cuda, zeby tylko kupę pieniedzy wydać a nic dobrego z tego nie bedzie tak na prawdę.

      Usuń
  2. Zmiany ,aby na lepsze były, trzeba zmieniać .Piękna pogoda i dziś, słońce, troszkę chłodniej, ale jest ok,taka temperatura mi pasuje .Jak przebiegła wizyta u lekarza ?,oby szybko ręka wróciła do sprawności, powoli cierpliwie dojdzie .Dni lecą szybko ,zaraz jesień i długie wieczory,z jednej strony się cieszę, bo pracy na dworze mniej .Miłego weekendu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okaże się czy na lepsze. Jesli oczyszczą z zarosli to bedzie brzydziej ale bezpieczniej.Co do innych dzialan to przypominają kielbasę wyborczą.
      Ręka uwolniona z usztywnienia, etap zrastania dobry, teraz trzeba ja usprawniać, ćwiczyć i masować. Pooglądałam filmiki na yt i działam. Na NFZ nie mam szans, terminy na 2025 r.
      Prywatnie oczywiscie można, terminy na październik tego roku. Zlecone sa typowe zabiegi dla polamańcow😃 krio, laser, wirowka i kinezoterapia.

      Usuń