poniedziałek, 18 marca 2024

Zanim

 się oglądnę, to już przekwitną, zatem kiedy pogoda sprzyja chodzę i napawam oczy  forsycjami, fiołkami, żonkilami,  wczoraj zauważylam,że magnolia juz w przedbiegach! 








Dzisiaj zimno, 2 st. na razie, a ma byc tylko 4 st w najcieplejszych godzinach dnia, ale już w środę znów ma się zrobić cieplej.

Rzut beretką i J. zjedzie do domu, to pewnie powędrujemy  tu czy tam, chociaż  w Stołowych niektóre szlaki  zamkniete do odwołania,

 będą usuwać powalone drzewa. 

Ale przecież jest wiele innych miejsc.




19 komentarzy:

  1. Olbrzymia ta magnolia, nasza koło PANu mniejsza ale też imponująca!
    A na skarpie fosy, czyli tuż obok magnolii dużo białych fiołków w tym roku rośnie, a tamtym było tylko kilka kępek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam jedno miejsce z białi fiolkami, sprawdzę któregoś dnia czy nadal tam rosną, zeszlego roku nie zauważyłam.
      Magnolie są leciwe, nawet nie wiem ile juz mają lat, ale b.dużo. rosną przed szkolnym budynkiem .

      Usuń
  2. U Ciebie juz prawie wiosna ,u mnie dzis -2 z rana ,a teraz 0 ,forsycja jeszcze nie kwitnie, no jakoś ciężko zebrać się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zwiastuny wiosny, u mnie jeszcze znacznie bardziej szaro, ale oby tylko słonko zaświeciło, to w końcu przyroda ruszy. Dziś sypie śnieg ://
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu marzec, snieg ma prawo jeszcze sie pojawić, ale slonce już calkiem mocno grzeje.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Ale piękna ta magnolia :) One lubią tak wcześnie zakwitać - wariatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam rosną dwie, obie są piekne, jedna,po lewej druga po prawej stronie chodnika, a obok jeszcze jakaś wisnie ,,ma drobne bordowe kwiatuszki.

      Usuń
  5. Muszę się przejść pobliską uliczką, tam w ogródkach rosną magnolie, trzy albo cztery. Ale na pewno mają mniejsze pąki, u nas forsycje ledwie zaczynają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zalezy pewnie od gatunku magnolii, ja juz,wszystkie kwistki wiosenne widze,bo i tulipany jakies,wczesne tez kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie niby marzec, ale pogoda się plecie jak w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie tak, ale tez w marcu jak w garncu, czyli na jedno wychodzi😃

      Usuń
  8. Dla mnie wiosna jest najmilszą porą roku 🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie każda odpowiada, prócz ciężkich, nieznośnych , upalnych letnich dni , dlatego lato jest najmniej odpowiednią dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie te kwitnące to byłoby całkiem ponuro, ale dzięki kwitnącym pięknościom da się te pogodowe harce wytrzymać :) w Maju już będzie ślicznie i w końcu ciepło ! xxx Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byleby nie za ciepło!

      Usuń
    2. W maju to ja se bedem nade morzem.

      Usuń
    3. Jak to nie za cieplo? Dla mnie goraco to jeszcze za zimno , niech juz w koncu bedzie! Mam tego ziabu powyzej dziurek , gdyby nie kaloryfery to bym tu chyba zamienila sie w skostnialy klocek :)) W cieple i sloncu ozywam, jak kazda roslinka zreszta :)) Tylko noca lubie chlodek , tez jak roslinka:)) 🌤️🌤️🌤️Kitty

      Usuń
  11. To niech u Ciebie bedzie ciepło jak lubisz a u mnie nie za gorąco😃

    OdpowiedzUsuń